søndag 7. juli 2013

Tiggerbrev




For halvannen måned siden mistet jeg lappen, og dermed også sjåførjobben som var min eneste inntekt. NAV nekter å gi meg en krone, så jeg lever kun på oppsparte midler og det lille jeg karrer til meg som frilansende korrekturleser. 

Jeg antar at du som leser dette, har glede av bloggen min. Om du ønsker at jeg skal fortsette å legge ut gratis litteratur her, hadde det vært fint om du overførte noen kroner til kontonummer 9655.25.18524. Det er selvsagt helt frivillig, og du bestemmer selv hvor mye du eventuelt vil gi, men jeg verdsetter alle gaver og vil være deg evig takknemlig om du ser i nåde til en fattig amatørskribent. Jeg trenger litt oppmuntring for å fortsette skrivingen, for motivasjonen har vært dalende den siste tiden. Send noen ord til kenzahg@gmail.com hvis du har behov for å snakke fortrolig med meg. 

Husk: Ingen donasjon er for liten. Og om du ikke har en eneste krone å avse, setter jeg stor pris på varmende ord.  :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)